Teambuilding inspirational

Posted by 2activePR on Mar 13, 2015

Am incheiat saptamana trecuta intr-un mare fel. Cuvintele de ordine au fost veselie, buna dispozitie si cunoastere prin joaca.

Programul a inceput la 9:30, cand am dat startul jocului cu Lego sub indrumarea unui om care stie multe despre natura umana. Jocul se numeste Lego Serious Play si ne-a permis sa ne concentram pe prezent si pe oportunitatile care apar, avand la baza dorinta de a impartasi din experienta noastra. Pe scurt, vineri ne-am cunoscut mai bine noi intre noi: am impartasit cu ceilalti experienta personala, ne-am exprimat deschis viziunea despre anumite subiecte si, cel mai important, nu am concurat unii cu altii, ci am construit impreuna cea mai buna si potrivita solutie.

Ne-a placut si cu siguranta vom repeta experienta.

Si bineinteles, pentru ca a venit primavara, suprizele s-au tinut lant saptamana trecuta. Dar asta ramane #lamansarda :) .

Mai multe fotografii aici.


Posted in 2activePR || Comments Off

#neinspira…

Posted by 2activePR on Mar 3, 2015

…oamenii care scriu frumos; oamenii care scriu povesti; oamenii care ne transpun in alte lumi; oamenii care ne fac sa vedem altfel lucrurile. #neinspira oamenii care, prin munca lor, contribuie la dezvoltarea culturii si la libertatea de exprimare.

Astazi sarbatorim Ziua Mondiala a Scriitorilor. Pentru ca datorita lor stim cum arata lumea cartilor si a povestilor.

Sursa foto: Pinterest.com


Posted in Inspiration || Comments Off

IRATIONAL IN MOD PREVIZIBIL. Fortele care ne influenteaza deciziile

Posted by 2activePR on Feb 20, 2015

“Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici intamplatoare, nici absurde. Ele sunt sistematice si, din moment ce le repetam iar si iar, sunt previzibile.

Prin urmare, nu vi s‑ar parea logic sa modificam teoria economica standard, s‑o scoatem din spatiul psihologiei naive (care adesea pica proba gandirii rationale, a introspectiei si – cel mai important – a unei atente examinari empirice)?

Exact acesta este lucrul pe care incearca sa‑l realizeze domeniul in formare al economiei comportamentale – precum si cartea de fata, ca mica parte din acest demers.” (Dan Ariely)

Cartea, scrisa in 2008 de Dan Ariely, pune la indoiala una din ipotezele fundamentale care stau la baza societatilor moderne capitaliste, si anume ca fortele pietei produc cele mai bune solutii pentru orice problema. Dan Ariely, economist la Massachusetts Institute of Technology (M.I.T.), spune ca viata guvernata de mai putine norme ale pietei si de mai multe norme sociale ar putea sa fie mult mai satisfacatoare si, in final, mult mai amuzanta. Ariely este exponentul unui nou curent in economie – economia comporamentala – care aduce in discutie modul in care luam decizii si faptul ca acestea nu sunt perfect rationale. Va previn ca autorul nu isi propune sa arunce pe fereastra rationalul din economie. Atat el, cat si alti ganditori care abordeaza economia din perspectiva stiintelor sociale, propune inlocuirea “individului perfect rational din punct de vedere economic” cu un model care descrie cu mai mare exactitate adevaratele legi care guverneaza deciziile noastre economice si nu numai.

Cititi aceasta carte daca nu pentru o viziune complet noua asupra domeniului economic, macar pentru experimentele absolut savuroase pe care autorul le-a facut pe proprii lui studenti de la M.I.T. si in ale caror rezultate va garantez ca va veti regasi.

http://www.publica.ro/dan-ariely-irational-in-mod-previzibil.html

(articol scris de Cristina Hanganu)


Posted in Inspiration || Comments Off

Radio-ul cel de toate zilele

Posted by 2activePR on Feb 13, 2015

Astazi sarbatorim Ziua Mondiala a Radioului, mijlocul de comunicare ce a cucerit si a fascinat lumea inca de cand a fost inventat. La initiativa UNESCO din 2012, ziua de 13 februarie marcheaza prima transmisie a postului de radio al Natiunilor Unite, in anul 1946.

Muzica transmisa la radio ne face ziua mai frumoasa #lamansarda. Nu mai avem aparatele vechi cu care au crescut parintii si bunicii nostri, insa, in ciuda progresului tehnologic, radioul a ramas unul din suporturile mass media care atinge cea mai mare audienta la nivel mondial.

Surse: www.romania-actualitati.rowww.hotnews.ro

Sursa foto: www.pinterest.com


Posted in Inspiration || Comments Off

Saint-Gobain Romania a ales 2activePR pentru consultanta in comunicare

Posted by 2activePR on Jan 28, 2015

Saint-Gobain, lider mondial in domeniul habitatului si al materialelor de constructii, a ales in 2015 serviciile companiei 2activePR pentru consultanta in comunicare si relatii publice.

2activePR va oferi Saint-Gobain servicii de consultanta legate de conceperea si implementarea strategiei anuale integrate de relatii publice si comunicare corporativa, relatii media si comunicare in social media.

In acest an Saint-Gobain sarbatoreste cea de-a 350-a aniversare. Este un moment desebit pe care Grupul il marcheaza promovandu-si istoria, cu privirea indreptata spre viitor, spre 2015, an care va fi incarcat cu evenimente importante.

Saint-Gobain a fost intotdeauna o companie care s-a adaptat schimbarilor globale si a inovat lumea. Ne-a placut ca 2activePR ne impartaseste optimismul si ne-a propus o campanie de comunicare concentrata si inovatoare care sa ne transmita povestea. Avem credinta ca alaturi de 2activePR vom putea cladi imaginea noastra si pe viitor, atat in zona comunicarii traditionale cat si in cea a proiectelor speciale.”, a declarat Constantin Hariton, Delegat General Adjunct al Grupului Saint-Gobain in Romania.

Este un an foarte interesant pentru Saint-Gobain iar noi suntem mandri ca vom fi partenerii lor in aceasta experienta. Este o companie care si-a depasit in permanenta limitele, iar experienta noastra ne-a ajutat sa intelegem business-ul si sa le oferim cele mai bune solutii pentru acest an aniversar.”, a declarat Corina Barladeanu, managing director 2activePR.

www.saint-gobain.ro

Facebook Saint-Gobain Romania


Posted in 2activePR || Comments Off

Traditii de Craciun/ Episod 4

Posted by 2activePR on Dec 15, 2014

Cristina Hanganu ne povesteste despre Craciunul din copilaria ei:

Eu provin dintr-o familie cosmopolita, adunata in Bucuresti din toate colturile Romaniei si nu numai. Mama mea este vlastarul unei familii de unguri si secui amestecati cu italieni si nemti. Tata e si el dintr-o familie de romani de la sud de Dunare in care s-au strecurat niscai bulgari si turci.  In copilarie, acasa la bunicii materni, unde se intamplau mai toate sarbatorile importante, Craciunul mirosea a ceara colorata incinsa, suna ca un clopotel si avea gust de mac si miere si nuca – era magic. Erau vremurile cand Mos Craciun fusese inlocuit cu varul lui comunist Mos Gerila. Noroc ca la noi nu venea nici unul dintre ei. In fiecare an venea ingerasul, care aducea si bradul si cadourile si fara greseala si o nuielusa, doua vopsite in argintiu, pentru prostiile de peste an. In seara de ajun, mama ma trimitea in vizite cu vreun adult ce se oferea voluntar, ca sa pregateasca bradul cu bunica. Atunci cand veneam intr-un final acasa, pe la 6 seara, stateam plina de emotie in hol asteptand sa intru in sufragerie, intrebandu-ma de fiecare data daca a venit ingerasul sau nu, daca o fi gasit geamul de la baie lasat deschis special pentru el. Se auzea clopotelul si stiam ca pot sa intru: imi batea inima mai tare si ma cuprindea un fel de ameteala placuta care nu as fi vrut sa-mi treaca. Bradul era acolo, cu lumanarile aprinse si artificiile sclipind, cu cadouri sub el. Cel mai mult imi placea sa ma culc sub brad si sa ma uit in sus, printre crengi – puteam sa stau acolo ore intregi visand cu ochii deschisi. Bunica facea invariabil melci cu mac, prajituri cu nuca si miere si turta dulce maiastru decorata. Facea fursecuri inmuiate in ciocolata si lichior de ou, din care gustam si eu. Ne adunam toti in jurul bradului si cantam in maghiara, germana si romana, asta ca sa nu se supere nimeni. Abia apoi aveam voie sa desfac cadourile.


Posted in 2activePR || Comments Off

Traditii de Craciun/ Episod 3

Posted by 2activePR on Dec 10, 2014

Valeria Tudor ne povesteste despre Craciunul din copilaria ei:

Craciunul la Sulina insemna familie, insemna ca fiecare dintre noi isi aducea contributia si ca masa era ceva cum vezi in filmele americane, cand vecinii invitati la cina aduc prajitura de jeleu. Noi nu era nevoie sa fim invitati. Stiam cu totii ca Ajunul se petrece la bunica. De cum intrai in curtea pazita de dudul batran, cu crengile acoperite acum cu zapada, te izbea un miros aburind de ciorba de peste. Asta se facea mai greu, asa ca bunica o punea devreme la fiert, sa fie gata cand vin copiii la masa. Cu asta se incepea. Mama pregatea mujdeiul de usturoi, cum nu gasesti nici la capitala, un fel de crema delicioasa numai buna pentru diluat cu zeama de peste sau pe post de sos pentru cei mai curajosi. Mama, impresionata la randul ei de delicatesele degustate in copilarie, pregatea salau cu maioneza, un fel pe care nimeni nu il refuza oricat era de satul. Insa fiecare familie, are specialistii ei. Matusa mea se pricepea la prajituri, asa ca ea venea intotdeauna cu alba-ca-zapada, parca sa intregeasca izul de poveste al cinei din Ajun. Pentru a doua zi, nanul meu vana, pe vremea cand asta nu era interpretat ca braconaj. Ori mistret, ori fazani din balta, numai buni pentru pus la ceaun si condimentat cu te miri ce gasea bunica. Dar nu preparatele ne faceau sa intram in atmosfera festiva. Cumva, sarbatorile noastre erau altfel decat ale lor, nu pentru ca eram noi mai diferiti, ci pentru ca, in coltisorul nostru uitat de lume, nu ajunsese inca nimeni care sa ne spuna ca nu exista Mos Craciun.



Posted in 2activePR || Comments Off

Traditii de Craciun/ Episod 2

Posted by 2activePR on Dec 4, 2014

Sandra Clipea ne povesteste despre Craciunul din copilaria ei:

Nu mai este un secret pentru nimeni ca sarbatorile de iarna reprezinta cel mai asteptat moment al anului. Nu imi place iarna deloc, nu imi place frigul si detest vremea urata, insa vacanta de Craciun ramane un ritual al copilariei, cea mai frumoasa perioada din an.

Sunt nascuta in Targoviste, cu bunici in Dambovita, unii la poalele Varfului Leaota, altii la campie, intr-o familie care pastreaza cu drag traditiile din stramosi. Pentru mine Craciunul este sarbatoarea aceea pe care n-o voi putea petrece niciodata departe de casa, de familie, de persoanele cele mai dragi mie. Este sarbatoarea pentru care ma pregatesc cu cateva saptamani inainte prin organizarea listei de cadouri, prin cumpararea decoratiunilor pentru brad si prin alegerea celor mai dragute haine. Incepand cu data de 20 decembrie, cand la bunici se taie porcul, in casa incepe sa miroasa a portocale, a cozonac si a brad. Parca e mai cald, parca lumea zambeste mai mult si toti ne stabilim rolurile pentru Craciun. In Ajuns, bunicile fac cozonaci umpluti cu tot felul de bunatati, mama este chef pentru salata de boeuf, iar matusa mea se ocupa de sarmale. Barbatii stau de vorba la o cescuta cu tuica fiarta si se ocupa de gratar.

Cand eram copil, vacantele mi le petreceam mai mult la bunici si in noaptea de Ajun stateam pana tarziu sa ma uit pe geam dupa Mos Craciun. Era un ger de crapau pietrele si un cer senin sclipitor, iar eu nu-mi dezlipeam nasucul de pe geam. De atunci, incercam sa ne adunam in fiecare an tot la bunici, pentru a ne aduce aminte de copilarie, de cat de bine te simti in familie si pentru a ne aduce aminte de noi…



Posted in 2activePR || Comments Off

Traditii de Craciun/ Episod 1

Posted by 2activePR on Dec 2, 2014

Andreea Onofriesei ne povesteste despre Craciunul din copilaria ei:

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la Craciun, ma gandesc la familie, la magie, la dorinte. Pentru ca vin din inima Bucovinei, am adus in ghiozdan, odata cu mutarea la Bucuresti, toate traditiile de care nu ma pot lipsi. Iar Craciunul are cele mai multe traditii in nordul Romaniei.

Craciunul acasa e in fiecare an ca odinioara. Aproape nimic nu s-a schimbat. Inca simt in casa miros de cozonaci si portocale, inca facem fursecuri “in forma de iarna”, inca impodobim bradul in Ajun sau cu o zi inainte de Ajun, inca primim colindatori, inca ma trezesc in fiecare dimineata sa vad bradutul in toata splendoarea lui, inca il asteptam nerabdatori pe Mos Craciun. Pentru ca noi asa simtim cu adevarat magia Craciunului. De cand ma stiu, bradul nostru a fost impodobit in nuante de rosu si auriu. Varful, intotdeauna in forma de stea, il punea tata pentru ca doar el era suficient de inalt incat sa nu stea pe varfuri ca sa puna steaua in brad. Chiar daca anii au trecut, el a ramas cu aceeasi sarcina: sa puna steaua in varful bradului. Iar colindatorii? Nu ne incapem in piele de fericire cand auzim colinde care vestesc cea mai frumoasa sarbatoare din an. Cat despre Mos Craciun, el trece tarziu pe la noi, dar negresit, pentru ca e prezent in fiecare an in casa noastra.

As putea sa scriu pagini intregi despre felul in care e Craciunul la noi. Dar pot rezuma simplu: In Bucovina iubim sarbatorile de iarna si felul in care ne fac sa ne simtim!


Posted in 2activePR || Comments Off

Black Box Society. Sunt datele noastre in siguranta pe Internet?

Posted by 2activePR on Nov 28, 2014

“Black Box Society” este un nou concept adoptat in State, care defineste status-quo-ul actual al cetatenilor in era informationala. Intr-o societate in care motoarele de cautare ocupa top 3-ul celor mai populare site-uri din lume, toate datele de care avem nevoie sunt la distanta de un click. Si totusi, exista o parte “intunecata” a acestora, pastrata departe de vazul lumii. Daca ne gandim la datele noastre de sanatate, informatiile bancare, conturile personale de pe diverse retele de socializare, e normal sa fie asa. Chiar daca in mod normal exista un flux in & out al informatiilor, datele personale sunt inregistrate undeva si raman acolo, fiind stocate intr-un proces unidirectional care vine dinspre user. Mai multe detalii​ despre acest proces si despre “big” data ne ofera Frank Pasquale, profesor de drept, care si-a lansat pe 17 noiembrie o carte de interes pentru comunicatori si nu numai – “The Black Box Society: The Secret Algorithms That Control Money and Information”.


Posted in The industry || Comments Off