About

2activePR ofera servicii complete de consultanta in comunicare corporate si de marketing, management de criza, campanii de informare si educare, platforme si proiecte CSR, servicii de event management si marketing.

In 2009, 2activePR a devenit, oficial, partenerul afiliat al retelei internationale Fleishman-Hillard in Romania.

Profil de agentie realizat pentru Strategic.ro

1.Care este povestea voastra de inceput?

Agentia 2activePR exista datorita faptului ca mai multi oameni importanti pentru mine m-au impins sa fac acest pas, unul dintre ei fiind fratele meu. Aveam la acel moment o pozitie de vis la Coty unde de 4 ani aveam libertatea de a da frau liber creativitatii, chiar in contextul extrem de confortabil oferit de o multinationala. In 2000, avand ca prim client Coty, am deschis portile agentiei.

2.Daca ar fi sa scrieti o scurta istorie a agentiei voastre despre ce ati

alege sa povestiti?

As povesti probabil despre istoria devenirii oamenilor din echipa, a celor care sunt si a celor care au fost. Pe scurt, e o poveste despre cum, in ciuda stresului aferent meseriei noastre si contextului prezent, incercam sa avem o viata frumoasa si interesanta impreuna.

3.Cum v-ati decis asupra numelui agentiei? Ce semnificatie are acesta?

Numele a fost decis in doua ore iar semnificatia lui e data de faptul ca intr-adevar suntem o companie dinamica, proactiva. Cifra 2 este data de ideea de reciprocitate, de faptul ca exista 2 sensuri de comunicare catre care suntem deschisi.

4.Care a fost cel mai important moment pentru voi, de pana acum?

Afilierea cu Fleishman Hillard este un reper foarte important. Reteaua FH este cea mai mare companie de PR din lume iar profesionismul ei este recunoscut in industrie. Cand am finalizat documentele de afiliere Nick Andrews, VP Europa, mi-a spus ca stie ca semneaza cu un winner, cu o firma care a avut si are succes atat ca si companie independenta cat si ca agentie afiliata. Alte momente importante: nominalizarea pentru premiile de excelenta in 2006 atat la IPRA cat si la SABRE, instalarea in noul birou din Viitorului 14, castigarea pitchurilor si deschiderea unor noi domenii de expertiza in consultanta de PR.

5.Ce conteaza cel mai mult pentru voi ca agentie?

Impactul campaniilor dezvoltate, recunoasterea primita din partea clientului, acceptarea unor solutii creative „provocatoare” de catre client, placerea de a lucra in echipa. Pretuim foarte mult munca de zi cu zi, de aceea e important sa lucram cu un client care sa stie ce vrea ca si cu o presa care sa aprecieze senzationalul muncii bine facute, a stilor economice cotidiene.

6.Ce va defineste pe voi ca agentie si prin ce credeti ca va diferentiati

de alte agentii?

Abordarea noastra este intotdeauna eficienta, cu un foarte bun Return On Investment. Trateaza cu respect si creativitate atat produsul cat si publicul caruia i se adreseaza. Cand spun respect spun si atentie pentru detaliu, personalizare, urmarirea atenta a etapelor de implementare a campaniilor noastre. Am devenit digitali foarte repede si bine, si suntem preocupati de a deveni din ce in ce mai buni.

7.Care a fost cel mai dificil moment din evolutia agentiei si cum l-ati

depasit (daca l-ati depasit)?

Am avut o evolutie lina, in permanenta crestere – nu au fost momente majore de cumpana.

8.De care dintre proiectele de pana acum sunteti cel mai mult mandri?

Proiectul „Invingatori pentru Romania” realizat pentru Ursus. Este un proiect gandit pe modelul lui Malcolm Gladwell in „The Tipping Point” si a urmat cu strictete formula respectiva. Cred ca acest proiect a dus la formarea unei mase critice care a facut ca dupa implementarea sa sa apara un val de initiative de presa, publicistice sau de televiziune sa promoveze acea Romanie pe care o stim si de care ne e dor. Impactul sau a fost insa greu masurabil. El a targetat, pe langa publicul larg, si formatori de opinie, in numar de 100, alesi cu precadere din domeniul media si cultura. Acest proiect s-a bucurat de sprijinul unor nume ca Ion Cristoiu, Emil Hurezeanu, Dan C Mihailescu, Mircea Toma, Mircea Vasilescu.

Materialul integral pe Strategic.ro