«
»


Inglorious fruits and vegetables

Posted by 2activePR on Jul 25, 2014

Anual sunt risipite la nivel mondial peste 300 milioane de tone de fructe si legume din cauza aspectului diform si mai putin atragator care impiedica vanzarea lor in magazine.

Intermarche France a venit cu o idee win-win: a realizat o campanie de promovare a fructelor si legumelor neatragatoare, insa la fel de gustoase. Prin vanzarea lor la un pret mai mic este incurajat consumul alimentelor sanatoase si evitarea rispei de alimente. Prin campania “Inglorious fruits and vegetables”, Franta sustine anul 2014 ca fiind “Anul European impotriva risipei de alimente”, conform Comisiei Europene.

Pana acum, campania a avut un real succes: in primele doua zile s-au vandut, in medie, 1,2 tone de fructe si legume “inglorious” in fiecare magazin al campaniei, traficul in magazine a crescut cu 24%, iar peste 13 milioane de oameni au imbratisat cu incredere ideea, mai ales ca “au risipit suficient pana acum”.

Se pare ca un aliment neatragator a inspirat o idee atractiva.

Comments are closed.