«
»


Despre înfrăţirea între agenţii sau ce învăţăm anul acesta la Timişoreana

Posted by 2activePR on Jul 6, 2010

A pornit din nou în trombă şi ne-am luat cu altele. Teoretic, aceeaşi poveste de mai multe ori. Anul ăsta, de zece.  Primele două, de încălzire, au trecut, iar săptămâna asta – între Timişoara şi Oradea – mi-am dat seama că am ceva de povestit.

Pe scurt, în câteva imagini, cam asta facem noi în fiecare week-end, doar că în alt oraş:

Se iau mai multe agenţii, se fac niscaiva brainstorming-uri (multe), se consumă pe îndelete nişte idei, se pun mai multe echipe la un loc să lucreze împreună şi aşa se obţine o caravană. Nu despre caravana în sine vreau să vă spun acum totuşi, ci despre felul în care oameni diferiţi din locuri diferite înţeleg să lucreze împreună ca să scoată la liman proiectul mult-discutat.

Îmi place când oamenii fac click şi îşi iau timp să înveţe unii de la alţii. De aceea se fac proiecte mari şi e bine când chiar exersăm comunicarea.

Dincolo de prestanţa brandului, de satisfacţia unui eveniment reuşit şi a unei pieţe cu 25.000 de oameni care se bucură de ce a făcut echipa mare în care eşti şi tu, mic, dincolo de reacţia clientului, eu rămân cu sentimentul că există armonie peste gardul agenţiei. Şi zău dacă nu e un sentiment bun!

Avem şi o dovadă consemnată cu acte de PR în regulă pe www.tion.ro

Comments are closed.