«
»


Din dragoste pentru Fotbalul Adevarat

Posted by 2activePR on Oct 10, 2010

Iata ca am ajuns la finele a 10 zile de sarbatoare pentru 2activePR. Iar povestea primilor 10 ani nu putea sa nu includa Timisoreana, un brand nou in portofoliul nostru (2009), dar deja foarte drag echipei.

Timisoreana este pentru noi mai mult decat un client pentru care lucram, este o poveste ce a reunit cea mai frumoasa (zicem noi) echipa de comunicare si asta se ‚simte’ la fiecare proiect. Dintre toate lucrurile gandite pana acum pentru Timisoreana, am ales sa povestim cateva cuvinte despre Cupa Romaniei Timisoreana 2010. A fost un pariu pentru noi toti, am avut emotii, dar reactia consumatorilor si a iubitorilor de fotbal adevarat ne-a aratat ca am facut o treaba foarte buna, in echipa.

Deja de 4 ani, Timisoreana saluta, incuraja si recompensa valorile “Fotbalului Adevarat”, din calitatea sa de sponsor principal al Cupei Romaniei, o competitie curata si a sanselor egale. Campania “Fotbal Adevarat” a permis Timisoreana sa transmita inca o data chemarea sa catre daruire, pasiune si fair play, valori cu care arena fotbalistica contemporana este asociata tot mai putin.

Componenta de PR a campaniei a fost integrata in platforma de comunicare pe fotbal asociata cu evenimentul Cupa Romaniei Timisoreana si astfel a rezultat o campanie integrata, dezvoltata online si sustinuta de importante componente BTL, ATL si parteneriate TV.

Nu mai putin de 11 Legende ale Fotbalului romanesc (Lung, Iovan, Bumbescu, Belodedici, Ungureanu, Augustin, Stoica, Beldeanu, Cartu, Orac, Camataru) au devenit purtatori de cuvant credibili, care si-au castigat dreptul, prin performantele inregistrate si prin fair-play-ul de care au dat dovada, sa vorbeasca despre Fotbalul Adevarat.

Mai jos am lasat imaginile sa vorbeasca despre doua dintre cele mai importante momente ale proiectului (dpdv PR): lansarea programului www.fotbaladevarat.ro si a editiei limitate de ambalaje cu jucatorii de legenda; conferinta de presa in aer liber cu jurnalisti si suporteri, inainte de finala Cupei de la Iasi.

Departe de a starni nostalgii, acest proiect a avut ca obiectiv final sa arate ca pasiunea pentru fotbal este inca puternica in inimile fanilor tineri. Timisoreana a demonstrat iubitorilor fotbalului ca incurajeaza si recompenseaza daruirea si fair playul nu doar pe teren, dar si in tribune, iar noi am fost acolo sa spunem povestea mai departe.

Leave a Reply

Comment