«
»


“Invingatori pentru Romania”, o initiativa de referinta pentru 2activePR si URSUS

Posted by 2activePR on Oct 6, 2010

2005 a stat sub semnul succeselor pentru brandul URSUS, unul dintre clientii traditionali ai 2activePR. Timp de 3 ani, URSUS reamintea prin platforma Dinastia Campionilor de momentele ce ar trebui sa ne faca mandri ca suntem romani.

Un pas normal era acela de a extinde initiativa si in alte tipuri de media si de a o re-gandi pentru un intreg an. Si trebuia gasit un concept fresh, care sa prezinte brandul URSUS drept un sustinator al realizarilor romanesti.

Cum orice idee buna are ca punct de plecare un research temeinic, echipa 2activePR a pornit la drum avand in minte faptul ca in acel moment, in mass-media, imaginea Romaniei era cu preponderenta una negativa. Erau putini jurnalistii care se axau pe subiecte pozitive si povesti de viata inspirationale, iar perceptia strainilor in legatura cu Romania era clar una distorsionata. Iar URSUS dorea sa demonstreze ca acei putini jurnalisti care sprijina pozitiv imaginea tarii merita sustinere. Proiectul a fost gandit pe modelul lui Malcolm Gladwell prezentat in “The Tipping Point”

Asa s-a nascut campania “Invingatori pentru Romania”, o competitie anuala ce se adresa jurnalistilor care aduceau in atentia noastra, povesti romanesti de succes, capabile sa inspire mai de parte si alte subiecte la fel de favorabile.

Am pornit la drum cu o idee noua, dar si cu multe emotii. Munca era una titanica. Pentru a monitoriza corect intreaga mass-medie timp de 1 an, ne-am parteneriat cu Agentia de Monitorizare a Presei ce tinea de trustul Catavencu.

La finele lui 2005, principalele articole care au atras atentia au fost prezentate juriului spre deliberare, urmand ca la inceputul anului urmator sa organizam Gala de Premiere.

Componenta juriului ne-a onorat. Atrasi de ideea proiectului, personalitati ale vietii publice si culturale din Romania ni s-au alaturat si ne-au ajutat sa identificam categoriile relevante ale competitiei: Ion Cristoiu, Emil Hurezeanu, Mircea Vasilescu, Ioana Avadanei si Dan C. Mihailescu.

La finele lunii februarie 2006, a venit si momentul Galei de Premiere, prima de acest fel pentru brandul URSUS si organizata la Muzeul de Arta al Romaniei intr-o companie selecta. Invitati din lumea presei dar si VIP-uri ne-au trecut pragul pentru una dintre cele mai elegante seri ale anului 2006. Rand pe rand, membrii juriului au explicat de ce s-au implicat in proiect si de ce il considera ca pe un pas benefic pentru presa romaneasca si pentru imaginea Romaniei. Castigatoarii au fost Andreea Tudorica de la Jurnalul National, Dana Fodor şi Razvan Mateescu de la Adevarul, Cotidianul pentru emisiunea « Generatia in asteptare », Cristian Tabara si echipa “Hai sa te vezi la stirile Pro TV” si Remus Radu, jurnalist la Cotidianul, pentru cel mai inventiv mod de a promova Romania.

Dincolo de ideea absolut noua si de rezultatele frumoase ale proiectului, premiile obtinute de 2activePR si URSUS pentru « Invingatori pentru Romania » completeaza puzzle-ul unei campanii de brand etalon pentru noi – premiile SABRE si IPRA pentru excelenta in comunicare.

Leave a Reply

Comment